fredag den 29. august 2014

Igen og helst hele tiden

I tirsdags tog vi i hytten. Vi sejlede hovedsageligt ud for at prøve påhængsmotoren af, for den dødede med et suk i søndags da vi forsøgte at sejle op i hytten. I tirsdags opførte den dig fortrinligt og kørte uden problemer. 

Jesper sejlede med os for en sikkerheds skyld og vi bød på rugbrødsmadder og te. 





Jan sejlede med Jesper hjem og han kunne bekræfte, hvad vi allerede havde mistanke om: at bunden var langhåret af alger og skidt. 



Jollens bund er stærkt begroet og jeg ville have vasket den af i går hvis jeg kunne have fået den på land, menndrt kunne jeg ikke så jeg sejler den måske på land og får den vasket når nu vi tager i hytten om lidt hvid nordenvinden ikke tager mere til. 
Der er bagt knækbrød og groft brød så der er langt op til god morgenmad med filterkaffe med god tid

De sidste tre indlæg er skrevet på mobilen med mobilfotos så det ser lidt anderledes ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.